Viber si Deezer in portofoliul InternetCorp. Colaborare extinsa cu Waze si TuneIn

Postat de InternetCorp la 01 Feb 2019

InternetCorp, unul dintre cei mai importanti publisheri online din Romania, adauga in portofoliul regiei de vanzari noi modalitati de promovare: Viber, Deezer, noi targetari in TuneIn si continua colaborarea cu Waze.

InternetCorp, publisherul site-urilor Wall-Street.ro, Kudika.ro, Garbo.ro, start-up.ro, 9AM.ro, dar si regie de vanzari pentru mai mult de 25 de site-uri importante din Romania, adauga noi platforme in portofoliu sau extinde si le diversifica pe cele existente.

Clientii InternetCorp pot avea acces la noi formate si modalitati pentru a-si transmite mesajul catre publicul potrivit. Pe langa publicatiile proprii si regia de vanzari, de astazi clientii au acces la Viber, una dintre cele mai importante platforme de mesagerie instant si Deezer, unul dintre cele mai folosite servicii de streaming. De asemenea, in portofoliul InternetCorp continua sa fie si TuneIn sau Waze.

Viber si Deezer – noi platforme disponibile pentru clientii InternetCorp

Viber este o platforma de instant messaging cu peste 110 milioane de utilizatori activi in Europa de Est si aproape un miliard la nivel global. Utilizatorii o folosesc pentru a se conecta, pentru apeluri vocale, video sau pentru a-si distribui fotografii si videoclipuri. Viber sporeste vizibilitatea brandului, conectandu-l la sute de mii de utilizatori.

In Romania, Viber are o medie de 500.000 de utilizatori activi lunar, dintre care 49% au varsta cuprinsa intre 25 si 35 de ani. Zilnic utilizatorii trimit 20 de mesaje, petrec peste 30 de minute in aplicatie si 35% folosesc stickere in mesajele lor.

Formatele disponbile sunt audio ads, bannere statice, post call ads sau integrare native. Inventarul disponibil e de 4 milioane de afisari lunar.

Deezer e o platforma de streaming audio cu peste 43 de milioane de playlist-uri si e folosita in 180 de tari. Deezer foloseste serviciul Flow ce foloseste algoritmi pentru a afla gusturile muzicale ale utilizatorilor sai. Brandurile pot sa ajunga la audienta dorita prin mood targeting si gender targeting.

Pe Deezer pot fi folosite formate precum audio ads, native ads sau sponsorizarea playlist-urilor. In Romania sunt disponibili peste 30.000 de utilizatori activi lunar, cu un inventar de 175.000 de afisari lunar.

Continuarea colaborarii cu TuneIn si Waze

In ultimii ani, InternetCorp a oferit posibilitatea clientilor de accesare a oportunitatilor din aplicatia de streaming radio TuneIn, dar si Waze, cea mai folosita aplicatie de navigatie pentru soferii din orasele Romaniei.

Daca pana acum targetarea reclamelor in TuneIn putea fi facuta doar mobile/desktop, de astazi vor putea fi alese targetari in functie de sex, varsta, dispozitiv si comportament, pentru a ajunge la public mai usor.

TuneIn are 340.000 de utilizatori activi lunar care asculta in medie 2,1 milioane de ore de muzica.

In continuare, InternetCorp va oferi clientilor posibilitatea de a se promova in cadrul Waze, care are deja 1,2 milioane de utilizatori activi lunar in Romania si e folosita de soferi pentru a se descurca in itele oraselor din ce in ce mai aglomerate.

Aceste mutari vin dupa un inceput de an in care InternetCorp a daugat 150 de milioane de afisari in inventarul oferit, prin colaborarea cu Evz.ro, Capital.ro, Eva.ro, Animalzoo.ro, Evzmonden.ro si Doctorulzilei.ro. InternetCorp ofera peste 30 de site-uri si servicii pe care clientii isi pot promova produsele si ofertele.

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.