Zece carti de marketing pe care trebuie sa le citesti

Postat de InternetCorp la 06 May 2016

In era digitalizarii, cand lumea afacerilor se schimba in permanenta si apar tehnici noi si inovative, marketingul insusi a suferit schimbari conceptuale. Pentru orice om de afaceri este momentul sa se puna la curent cu cele mai noi tendinte, studii de caz inovative si recomandari pentru zona de marketing de la autori cu experienta in acest domeniu. Iata zece carti de marketing pe care trebuie sa le citesti anul acesta, potrivit unui top realizat de BooksExpress.

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

In zilele noastre marketingul este condus de continut, iar pentru a crea continut de calitate avem nevoie de abilitati de scriere care ne vor ajuta sa oferim ideilor nostre un invelis captivant. In aceasta carte, autoarea Ann Handley ne ofera indrumari eficiente pentru dezvoltarea abilitatilor, stilului de scriere ca un profesionist si pentru orientarea catre un continut care ne aduce rezultate. Cartea acopera toate aspectele legate de scris, gramatica si organizarea ideilor intr-un stil potrivit pentru a crea o poveste de brand autentica.

The New Rules of Marketing and PR

The New Rules of Marketing and PR

Regulile marketingului digital se schimba constant si indiferent de afacerea din care faci parte trebuie sa fii la curent cu ce se intampla in zona de online. Folosind studii de caz si exemple, David Meerman Scott exploreaza cele mai bune practici care duc la succesul in marketing. Actualizata in 2015, cartea contine recomandari si pentru cele mai noi platforme din social media precum: Snapchat, Periscope sau Meerkat.

Big Data-Driven Business

Big Data-Driven Business

Big Data nu mai este doar un cuvant la moda. Acesta a crescut si a devenit o parte integrata, critica, a procesului de marketing. Pe masura ce industria continua sa se maturizeze, nu exista nici o indoiala ca datele vor fi piatra de temelie a eforturilor viitoare de marketing. Pentru a ilustra valoarea datelor, autorii Russell Glass si Sean Callahan ne prezinta exemple din viata reala unde datele au oferit noi perspective care au schimbat cursul campaniilor de marketing din marile companii.

Made to Stick: Why Some Ideas Take Hold and Others Come Unstuck

Made to Stick: Why Some Ideas Take Hold and Others Come Unstuck

Cand vine vorba despre legende urbane sau alte teorii ale conspiratiei, este uimitor cat de repede se raspandesc ideile. In acelasi timp, au existat idei marete care au murit in scurt timp de la lansarea lor. Aceasta carte ne ajuta sa intelegem de ce unele idei ajung memorabile si altele nu reusesc sa se raspandeasca. Chip si Dan Heath au dezvoltat o abordare prin care putem transforma modul in care ne comunicam ideile pentru ca acestea sa ajunga unde ne dorim.

Business of Choice

Business of Choice

Oricare ar fi obiectivul vostru de marketing, totul o sa fie mai simplu daca descoperiti care sunt criteriile dupa care decide un consumator sa achizitioneze un produs sau un serviciu. Intuitiile umane si mecanismele cognitive au evoluat de-a lungul anilor, iar specialistii au invatat de curand cum sa le folosesca si care este impactul asupra deciziilor oamenilor. Cartea Business of Choice va ajuta sa aplicati noile descoperiri stiintifice in procesul de promovare al brandului si al face alegerea instinctiva a consumatorului.

Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive

Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive

Joe Pulizzi, autorul cartii Content Inc este cercetator in cadrul Content Marketing Institute din Cleveland. Prin intermediul cartii sale recreeaza calea pe care a strabatut-o el catre contentul ideal si ne povesteste ce a invatat in ultimii ani despre rolul continutului in marketing. El crede ca atunci cand brandurile isi ofera timp pentru a gasi audienta care li se potriveste, inevitabil vor descoperi ce trebuie sa comunice si vor gasi calea spre succes. In carte ne ofera si multe exemple de tipul acestor companii.

We are All Weird

We are All Weird

Seth Godin poate fi considerat Dalai Lama al marketingului. Ultima sa carte este o prezentare perfecta a consumerismului, in care fiecare dintre noi se straduieste sa fie contra curentului cultural. Perspectivele lui Godin sunt unice si foarte folositoare, iar modul lui de a scrie face din lectura acestei carti o adevarata relaxare si ne provoaca sa facem mai mult. Poate consumatorii tai nu sunt la fel ca in orice alta afacere si vor sa stie cum produsul tau ii face pe ei diferiti, buni sau chiar iesiti din comun.

Buyer personas

Buyer personas

Cu totii am auzit de tipologia cosumatorului pana acum. Dar ati creat o strategie potrivita dupa aceste informatii? Tipologia clientului vostru aduce o imbunatatire reala a rezultatelor de marketing? In cazul in care nu se intampla, atunci cartea aceasta este pentru voi. Adella Revella detaliaza printr-un studiu solid, cum poti crea si distribui campanii direct catre clientul tau tinta.

Growth Hacker Marketing

Growth Hacker Marketing

Ryan Holiday ne vorbeste despre utilizarea unor instrumente masurabile si testate de el, care urmaresc dezvoltarea afacerii mai rapid decat prin mijloacele traditionale. Aceasta carte ofera solutii reale pentru a te organiza mai bine si pentru a verifica in timp real in ce directie se indreapta eforturile tale de marketing. Holiday a construit campanii de marketing de succes pentru Americam Apparel, scriitori celebri si vedete de la Hollywood.

The Innovator’s Dilemma

The Innovator's Dilemma

Profesorul Clayton Christensen de la Harvard Business School ne descrie in cartea sa o teorie despre modul in care firmele pot esua prin dorinta de a face totul bine. Practic, Christensen este de parere ca in calea inovatiei sta de foarte multe ori succesul de care se bucura o companie si care nu-l obliga sa incerce noi metode de dezvoltare, tehnici de motivare a angajatilor sau tehnologii de ultima generatie. Astfel, o companie devine doar una de succes, insa nu inoveaza domeniul sau si pune piedici unei dezvoltari importante care s-ar putea intampla.

Sursa: Wall-Street.ro

Cuvinte cheie

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.