Wall-Street.ro este lectura obligatorie in noua economie

Postat de InternetCorp la 20 May 2013

Wall-Street.ro a lansat prima campanie de imagine ce respira caracteristicile realitatii pe care o traim in prezent: noua economie, un model familiar cititorilor nostri, care formeaza cea mai dinamica si interactiva comunitate de business din Romania.

Campania de imagine a Wall-Street reprezinta primul pas dintr-un plan pe 4 ani care sa ne permita sa devenim liderul publicatiilor de business din Romania si din punct de vedere al brand awareness-ului. Avem un competitor puternic din acest punct de vedere, insa in primii sai 8 ani echipa Wall-Street a dovedit ca poate recupera, usor-usor, distanta. Este cel mai bun moment in care, cu focus, creativitate si modestie, sa ne concentram pe acest obiectiv, prezentand cititorilor secretele noii economii si ajutandu-i sa devina mai buni din punct de vedere profesional.” A declarat Mihai Seceleanu, CEO&Managing Partner InternetCorp.

Prin intermediul acestei campanii de imagine, Wall-Street.ro isi propune sa ajunga mai aproape de cititorii sai si sa le transmita ca pentru a avea succes, este obligatoriu sa fie la curent cu noile trenduri si sa citeasca un continut relevant, scris in  limbajul de business al noii economii.

Cititorii Wall-Street.ro stiu ca provocarile trebuie innoite permanent si inteleg pe propria piele ca economia si mediul de business se reinventeaza: practic, noua economie de azi nu mai seamana cu cea din urma cu 5 ani, ci inseamna un comportament corect in afaceri si aduce oportunitati pentru manageri si antreprenori.” A spus Claudiu Vrinceanu, Redactor sef Wall-Street.ro.

“Lectura obligatorie” este prima campanie de imagine a brandului Wall-Street.ro si a fost realizata 100% inhouse. Externalizarea unei campanii de publicitate are marele neajuns al necunoasterii din interior a brandului. Campania Wall-Street a adus aproape buni profesionisti din interiorul InternetCorp, atat pentru marketing si creatie foto cat si pentru realizarea efectiva offline si online a campaniei de awareness.

Making of-ul il puteti vizualiza aici.

Partenerii campaniei sunt: Trends by Adina Buzatu, Serviciifotografie.ro, Way Media, Roxana Ouatu(make-up artist), Marian Ouatu(making of).

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.