S-a anuntat deja: am achizitionat urbo.ro. Si au aparut si primele reactii 🙂

Cunoasteti proiectul, nu? Mi-e imposibil sa cred ca, daca iesiti in oras (si cautati ce baruri sunt in zona X), daca aveti intalniri de business, (si cautati un loc in apropiere) daca mergeti la cumparaturi (si vreti sa vedeti programul) … nu ati ajuns niciodata pe Urbo. Pentru ca puterea proiectului consta in baza de date construita, cu migala, de zeci de colaboratori ai fostului owner (initial) si de utilizatori (ulterior), astfel incat peste 100,000 locatii sunt inscrise la acest moment pe Urbo. O SUTA DE MII!

Si nu doar “cu numele”, ca asta o putea face oricine se ducea pe listafirme.ro si scotea top 100,000 companii din romania. Dar locatii reale – cu contacte, cu poze, cu review-uri de la utilizatori, cu program de lucru. Cu harti! – 50,000 dintre ele sunt localizate pe harta. Intr-un un cuvant, o experienta completa, acum powered by UGC. Nu UGG, aia de le poarta fetele toamna – primavara, ci continut generat agresiv de utilizatori – pe langa faptul ca introduc poze, noteaza locatiile si scriu reviewuri (check it out), aproape 1000 de companii sunt introduse / li se modifica datele in fiecare luna pe site.

Surpriza cea mare, pe masura ce au avansat discutiile cu Adulmec, a fost sa ne dam seama ca avem in fata un mic Foursquare –  cu check-in uri, cu badge-uri, cu nivele pentru care utilizatorii se bat sa le obtina > ceea ce inseamna engagement si mai mare, viralizare si mai buna. Si, bineinteles, cu aplicatii foarte misto si usable pentru iOS si Android.

Pana acum, Urbo a fost below the radar. Nu a beneficiat de print (ca sapteseri, 24fun sau zilesinopti), nici de outdoor & online (ca orasulm.eu – nefericita alegere a numelui, nu credeti? 🙂 Si nici de un Dragos concentrat pe continut, calitate si brand – stiati ca brandul Metropotam a trecut prin mainile Brandient la lansare? I-a venit insa momentul si lui Urbo — si avem cu ce sa pornim bine la drum:

Stiu, veti spune ca am comparat mere cu pere. De fapt erau mere golden cu mere padurete 🙂 Oricum, Urbo.ro e deja in SATI si, in noiembrie, cand vom avea rezultatele monitorizarii unei luni intregi, vom vedea cu totii situatia reala.

Ati ajuns pana aici si nu v-ati plictisit? Am pregatit un infografic pentru voi in cazul asta:

 

One thought on “Veni, vidi, vincit urbo!

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.