Tranzactie pe piata cashback: O companie finlandeza prezenta in 5 tari intra in Romania, prin cumpararea Cashout.ro

Postat de InternetCorp la 03 Feb 2017

Bonusway, serviciul de loialitate pentru industria de e-commerce, prezent in Finlanda, Danemarca, Suedia, Turcia si Rusia intra pe piata din Romania prin preluarea Cashout.ro si transformarea acestuia in Bonusway.ro. Bonusway va introduce, in premiera, prin noua platforma, oferte internationale pentru utilizatorii sai din Romania si le va oferi posibilitatea sa isi retraga cashback-ul la perioade mult mai scurte de timp.

Bonusway 1

Avand peste 2 400 000 de utilizatori si 4 000 de parteneri global, Bonusway este liderul de piata pe segmentul de loializare de tip cashback in Europa de Nord si de Est. In Romania, Bonusway va lucra impreuna cu cele 2 retele de afiliere, 2 Performant si Profitshare.

Cashout.ro este lider absolut pe segmentul de programe de loialitate in eCommerce-ul romanesc. Echipa din spate a facut o treaba excelenta in a oferi calitate utilizatorilor, lucru care i-a loializat. Acest lucru ne ofera un start foarte important in Romania”, puncteaza Lasse Järvinen, cofondator, CFO si presedinte al board-ului companiei finlandeze.

Platforma internationala trimite mesaje targetate, personalizate, pentru utilizatori, bazandu-se pe actiunile facute anterior. In acest fel, compania vine cu plus valoare, pe langa facilitatile deja oferite de Cashout.ro.

Planuri de expansiune

“Romania are, in prezent, cateva milioane de consumatori care cumpara online. Consideram ca s-ar putea ajunge ca 10 milioane de romani sa cumpere de pe Internet. Avem in plan sa crestem organic in piata, astfel incat cel putin 25% din eShopperii romani sa primeasca cashback si, per total, sa aiba o experienta mai placuta de achizitie”, puncteaza Lasse.

bonusway 2

De asemenea, compania va pune accent pe piata locala si pe facilitatile sociale ale platformei. Astfel, utilizatorii vor putea sa se conecteze cu alti cumparatori prezenti pe Bonusway, impartasind ponturi, oferte si inspirandu-se reciproc. “Pana la urma, cei mai credibili sunt chiar clientii – ar trebui sa fie ceva foarte interesant pentru comerciantii romani”.

In ceea ce priveste performantele companiei in tarile in care activeaza, cosul mediu este cel mai ridicat in tarile nordice, insa este de remarcat cresterea puternica a tarilor din Europa de Est, Rusia, care au cea mai mare rata de crestere.

“Ar trebui sa fie usor de inteles de ce romanii ar trebui sa foloseasca platforma – sa primesti ponturi privind achizitiile, sa te sfatuiesti cu prieteni si apoi sa si primesti bani inapoi. Social shopping-ul online este un instrument foarte util si interesant”, puncteaza managerul finlandez.

Compania are o echipa de peste 40 de persoane, deci serviciul din Romania va avea aceleasi beneficii ca in alte state – aplicatie mobila, facilitatile sociale amintite anterior si facilitatile deja existente in Cashout.ro, compania achizitionata.

Pe langa echipa internationala, Bonusway va avea si o echipa locala. “Aceste doua echipe pot oferi servicii localizate foarte bune si, de asemenea, sa aduca campanii internationale precum AliExpress”, puncteaza Lasse Järvinen.

 

 

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.