Asa cum deja v-am obisnuit, Internet Corp isi dezvolta periodic portofoliul de site-uri din regia de vanzari online, in incercarea de a oferi partenerilor, agentiilor si clientilor noi si eficiente alternative de content si expunere digitale, idei inovative de proiecte speciale si integrate cu alte canale media asociate.

Astfel, incepand de astazi, marti, 18 iunie, Internet Corp isi consolideaza pozitia de pe piata si alatura website-ul www.NewMoney.ro verticalei de “Financiar/ Business/ Economic” deja foarte apreciata, ceruta in majoritatea planurilor de marketing digital si reprezentata cu succes prin Wall-street.ro, Start-up.ro, Capital.ro, Avocatnet.ro sau Business24.ro.

NewMoney.ro isi propune sa livreze perspective echilibrate si minutios documentate asupra tendintelor din lumea de afaceri, prin continut relevant, specializat si creat de redactori, analisti si consultanti cu vasta experienta in domeniu, totul culminand cu articole sub licenta Bloomberg Business Week, in exclusivitate.

Platforma NewMoney.ro are un public format din oameni de decizie si influenta, la curent cu mediul de business actual dar si tineri la inceput de drum (start-ups sau entry-level in companii). Vorbim mai exact de un core target 25-54 ani, echilibrat barbati 59% – femei 41%, cu venituri medii si mari si educatie superioara.

Hai sa discutam mai multe despre NewMoney.ro!

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.