Wall-street.ro impreuna cu 2Parale organizeaza ecomTIM 2013

Postat de Bianca Tatarascu la 25 Jan 2013

ecomTIM 2013, cea mai mare conferinta regionala de e-commerceDe mult asteptam momentul sa va spunem asta: pe 13-14 martie va asteptam la ecomTIM,  cea mai mare conferinta regionala de e-commerce!

La ecomTIM sunt prezentate cele mai noi tendinte in e-commerce, opinii  inovatoare si studii de caz de succes.  Participantii primesc sfaturi practice, aplicabile imediat, de la lideri in comertul online si descopera cum isi pot maximiza vanzarile si minimiza costurile.

In prima zi a evenimentului am pregatit 4 paneluri :

  • What’s next (Dezbateri despre situatia curenta, tendinte si evolutii in e-commerce);
  • Mobile Commerce (Descopera solutii dedicate pentru a genera vanzari prin interfetele mobile);
  • Ecosistem de business (Descopera solutii inovative prezentate de catre playeri care produc valoare adaugata pentru magazinele online);
  • Money Makers (Dezbatere pe nisele care produc la momentul de fata vanzari versus cele cu potential).

Pe siteul dedicat ecomTIM poti afla mai multe detalii despre conferinta.

In ziua a doua vom continua cu workshop-urile – vei primi sfaturi practice, aplicabile imediat, invatand intr-un timp scurt mare parte din ce ai nevoie pe subiectele alese. Momentan, workshop-urile disponibile sunt:

  • SEO (Afla cum poti optimiza site-urile de comert electronic pentru motoare de cautare, descopera studii de caz si cel mai important: afla tips & tricks esentiale pentru SEO eficient);
  • Analytics (Vei afla detalii esentiale despre monitorizare, functii avansate, integrare cu alte produse Google, rapoarte de management);
  • Marketing afiliat (Afla detalii despre implementarea unui program de afiliere, best practices si calculul ROI pentru gestiunea comisioanelor);
  • PPC (Descopera produsele Google specifice pentru e-commerce si afla mai multe despre optimizarea bazata pe conversie pentru micronise);
  • Usability (Imbunatateste experienta utilizatorului pe site-ul tau, descopera cum poti face A/B testing eficient si cum cresti rata de conversie)
  • Social media (Social commerce devine o componenta din ce in ce mai importanta pentru e-commerce. Descopera studii de caz, informatii despre campanii eficiente de viralizare si produse dedicate e-commerceului)

Pe siteul dedicat ecomTIM poti afla mai multe detalii despre workshop-uri.

Lista speakerilor este in curs de actualizare, insa avem cu ce ne mandri inca de pe acum. Daca participi la conferinta ii poti vedea si asculta cu siguranta pe:

  • Lisa Myers (CEO, Verve Search),
  • Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania),
  • Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com),
  • Catalin Cretu (Director general pentru Romania al Visa Europe),
  • Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup),
  • Marius Ghenea (Fondator si presedinte FIT Distribution),
  • Claudiu Murariu (Cofondator Padicode),
  • Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale),
  • Dorin Boerescu (CEO 2Parale),
  • Alin Gherman (Director comercial DPD Romania)
  • Daniel Enescu (Fondator al Daedalus Group).

De ce sa participi?

Fara discutii inutile – doar solutii practice.

ecomTIM este axat complet pe solutii practice, intr-un mediu care sa ofere participantilor oportunitatea de a le intelege si aplica imediat ce revin la birou.

Networking cu actuali si viitori parteneri de afaceri

Experienta editiilor anterioare ne-a dovedit faptul ca un eveniment  organizat in afara Bucurestiului produce ocazii infinit mai bune de networking intre participanti, acestia reprezentand o audienta captiva pe toata durata sa. Mediul este  informal si relaxat, putandu-se astfel identifica noi oportunitati de business.

Timisoara – pol local si regional de ecommerce

Timisoara reprezinta o zona importanta, in Banat si Transilvania fiind lansate mai multe magazine online.Totodata, incepand cu edita 2012, la ecomTIM au participat si speakerii din strainatate, tematica fiind interesanta si pentru alti participanti decat din Romania, respectiv pentru cei din Ungaria, Croatia, Serbia, Polonia, Cehia, Bulgaria.

 

In perioada de early bird, pana pe 8 februarie, biletele se pot achizitiona cu un discount de 35% folosind formularul de inscriere.

Evenimentul este sustinut de: Visa, DPD, Allegro Group, Daedalus Millward Brown, PayU.

Printre partenerii media care vor sustine ecomTIM se numara: The Next Web, IAB Romania, Avocatnet.ro, Magazinul Progresiv, Liga AC, PMR.

Organizatorii evenimentului sunt Wall-Street.ro si 2Parale.

Ne vedem in Timisoara!

Cuvinte cheie , ,

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.