img-articol-rA760x420

Cea de a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail, organizata de WALL-STREET.ro, dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica.

Daca nu te-ai hotarat deja sa participi, iata 5 motive care te vor convinge sa te alaturi specialistilor in retail:

1. Ai oportunitatea de a intelege evolutia pietei la nivel international, regional si local.

2. Specialisti in domeniu iti vor spune ce isi doreste consumatorul de la brandul favorit si cum devii alegerea clientului.

3. Afli tendintele in retail din ultimul an atat la nivel de vanzari, cat si ca strategie de expansiune, dar si prognozele pe termen scurt si efectele schimbarilor din comportamentul consumatorilor.

4. Descoperi cum iti poti creste performanta in retail inovand in permanenta.

5. Vei invata cateva dintre secretele construirii unui brand de succes in online.

Vrei mai multe motive? Citeste pe WALL-STREET.ro! Profita de promotia din perioada 9-12 octombrie: Inscrie aici 2 persoane si platesti numai pentru una!

 

A doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail este organizata de WALL-STREET.ro si retail.ro. Partener principal al evenimentului este MasterCard, alaturi de partenerii Evozon si PayU, respectiv sponsori Carrefour, Borsec, Fancourier, MillwardBrown, Syscom Digital si Okian.

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.