Razvan Dumitru

Art Director & Photographer


Art Directing-ul este o meserie, nu o funcție. Ține mai mult de creativitatea bazată pe cercetare, derivare și declinare de concepte, tipografie, îmbinări cromatice, mixaje audio-vizuale si orice altă disciplină prin care se poate unifica într-un mod vandabil o idee. Îndrăgostit de arta fotografică, cuvânt și tehnologie am găsit ca Art Director online în InternetCorp locul unde, din 2006, acest “tandem artehnic” prinde viață zilnic alături de o echipa pe cinste. Am ca decalog:

  1. c=r^i2 greier la pătrat. Creativitatea este dată de Research și multiplicată de Inventivitate
  2. Marca este un semn, brandul este un simbol. Trebuie mai intâi să marchezi un teritoriu înainte de a-l simboliza
  3. Advertising-ul nu a vandut în istoria sa nici un băț de chibrit. Dar este singurul pod spre conștientizarea focului.
  4. Ideile creative care latră, nu mușcă din consumatori. Doar cele geniale o fac și îi turbează de plăcere.
  5. Repetiția este mama înțelepciunii, copilul este know-how-ul, iar Tatăl indubitabil este creativ.
  6. Mereu să cânți AIDA în publicitate. Obține Atenția, trezind Interesul, provocând Dorința care duce la Acțiune
  7. Publicitatea este în orice tip de combinație posibil: sunet-imagine-cuvânt. Fii ȘIC! 24/7
  8. Internetul nu mai este un sistem global de computere, ci de persoane legate în rețea printr-un protocol.
  9. Publicitatea online nu este publicitate, este mai mult. Offline nu poți da feedback, online prin comunităti poți crește / dărâma branduri.
  10. Folosește cea mai complexă strategie de publicitate și comunicare: fii sincer!

Oana Trifu BulzanLiana Nicolae