9AM in 2004

9AM este unul dintre proiectele de suflet ale InternetCorp, fiind lansat in 2004 – o perioada in care revista presei tiparite in online avea alte valente si audiente. 9AM a evoluat, aducand pe langa revista presei, continut editorial propriu, comentat si intregit de o comunitate din arii diverse, dar omogena.

In ultimele saptamani, 9AM a intrat in reconstructie (aproape restaurare considerand cei aproape 9 ani de existenta). Cu un nou design responsiv, organizat si structurat pe teme si indici de interes noul 9AM aduce cele mai importante stiri ale zilei  cu o infrastructura flexibila, rapida si eficienta in gasirea informatiilor ce intereseaza.

9AM in 2013

Gandit pentru personalizare, pentru cititor in zonele de larg interes: subiectele si temele zilei, vremeahoroscop, curs valutar etc., 9AM ramane instrumentul preferat pentru informarea despre agenda zilei, desfasurarea acesteia si rezumatul evenimentelor importante.

Ca audienta, in ianuarie 2012 9AM avea 500.000 vizitatori unici cu 1 mil. vizite (2,24 mil. afisari) si 185.300 abonati la newsletterul zilnic.

9AM iti prezinta zilnic informatii de ultima ora, topuri, stirile zilei, horoscopul personalizat, prognoza meteo si comentariile celor direct interesati despre evenimentele curente.

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.