InternetCorp renunta la formatele intruzive de bannere

Postat de InternetCorp la 25 Jan 2018

InternetCorp, publisherul site-urilor WALL-STREET.RO, Kudika.ro, 9am.ro si start-up.ro renunta la formatele intruzive de bannere incepand de la 1 februarie. Toate campaniile aflate in desfasurare vor fi duse la bun sfarsit indiferent de tipul de banner ales, dar, dupa data anuntata, nu vor mai fi acceptate bannerele care altereaza experienta utilizatorilor.

Advertiserii vor avea mai departe la dispozitie formate moderne, care livreaza rezultatele fara a scadea experienta cititorilor pe site-urile publisherului si care constituie o alternativa mai buna pentru solutiile de pana acum.

Conform datelor IAB Romania, aproape 30% din cititorii site-urilor folosesc un adblocker (pe desktop). Mai mult, dintre utilizatorii care au instalat programele, 64% considera ca reclamele sunt deranjante si ofera o experienta negativa pe site. Din acest motiv, relevanta formatelor intruzive va scadea, iar performantele livrate nu vor putea fi la fel de mari in contextul in care se pastreaza acelasi tipar de promovare considerata agresiva de cele mai multe ori.

Pentru a se adapta la nevoile pietei si cititorilor, InternetCorp va pastra formatele moderne, nonintruzive, precum interscroller (redimensionat in limitele standardelor actuale), 3D cube (desktop si mobile), branding sau billboard (lista completa aici). Formatele de reclame care acopera continutul fara sa fie ca urmare a intentiei userului, care urmaresc utilizatorul in pagina si sunt greu de inchis, dar si reclamele video cu audio ce porneste automat vor fi inlocuite.

“Mai mult ca niciodata anul acesta ne concentram pe imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site si vom incerca sa oferim din experienta si alternativele nostre tuturor colaboratorilor indiferent pe ce parte a baricadei se situeaza acestia. Cred ca este paguboasa si neconstructiva atitudinea in care privim pasiv situatia navigarii pe site-uri cu ingrijorarea drobului de sare. De aceea am considerat ca un set de solutii concrete si eficiente este abordarea cea mai buna in acest moment. Mizam pe formate prietenoase si cu vizibilitate buna, pe content si platforme integrate. Suntem parte din industrie si, oarecum, cred ca ii suntem datori sa o tinem curata.” (Raluca Mateiu, CEO InternetCorp)

Cu o experienta de peste 10 ani in publishing, InternetCorp a creat si dezvoltat site-uri precum 9am.ro, WALL-STREET.RO, Kudika.ro, Retail.ro sau start-up.ro. Pe langa site-urile proprii, InternetCorp lucreaza ca regie de vanzari pentru Waze, TuneIn, Avocatnet.ro, Times New Roman, Recorder.roAndreeaRaicu.ro, Catchy, Softpedia sau Bucataras.

 

Cuvinte cheie

Adauga un comentariu


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.